00:09 تو قشنگ ترین قسمت از 1402 منی 👀✨
00:09 تو قشنگ ترین قسمت از 1402 منی 👀✨
00:32
00:15 یا یکی یا هیچکس 😉💋. .
00:14 میخوامت دلبر دوس داشتنی خودم😍 مشابه ها
00:21 🤍تو که باشی همه دنیا برام مث بهشته 🤍
00:26 اگه میخوای بدونه دوسش داری بفرست بره🤣
00:11 Abolfazl>>🥲💜
00:15 ولی ☽︎ تُــــو ☾︎ بودنِتاونقدقشَنگه
00:07 یهتارمویپسرممیارزهبهخیلیاتون>>>
00:15 مثلا میشـه اینجـوری بغلـت کنم دلبـر؟! 🙂
00:15 😉💋 .
00:13 اونیکههمفازتهیچیزدیگس❤️🩹💍
00:10 واکنشم وقتی یکی بهم میگه دوست دارم..👍😂
00:43 ولی تو بودنت خیلی قشنگه...
00:11 وَ وُجُودَت تَسکینی ست بَرایِ قَلبِ
00:17 غصه هات رو هم خریدارم...💜>>>>
00:08 -زَدمقِیدهمروبَرات..✨️👼🏻`
00:17 بیشتر از هرچیری تورو دوس دارم SANAZ:)
00:07 ____________________________++
00:16 مروارید سفیدم تو دریا غرق شد🌊
00:24 تـ∞ـــــو ...! قَشنگترينعاملتـپش
00:06 من وقتی با تو صحبت میکنم باتو هستم ......😍🫂
00:11 פּ منے کـہ تو چشات غرق میشم :)💗
00:15 ولی توقشنگترین چشمارو داری:)))))🤍
00:11 •🖇🤍♾...You are my forever and a day•
00:10 من قد غم هایم تورا دوست دارم.. ❤🥰
00:12 🥺🥰♥️♥️♥️
00:09 حسودیچیهمگهبچهشدم!