00:06 تو بدترین منو دیدی...ببخش اگه کمه چیزی(●`◡`●)
00:06 تو بدترین منو دیدی...ببخش اگه کمه چیزی(●`◡`●)
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
01:00 اونی و که اینجوری دوس داری کامنت کن :)
00:07 ارزششو نداشتین هیچ کدومتون ...... مشابه ها
00:08 شما نمیدونی یه نفرو چقدر دوس داری تاوقتی که...
00:10 این منم😂 . .. . . . . . . .. . . . .
00:13 والا حق تر از این ندیدم😂✨...:
00:26 دوست دالم ددی..................🫀😜
00:18 با بچه بدا زدیم قد بلند ...😅😅😅
00:14
00:13 دوست دالم..... . .
00:09 حق پوتک 亗ƦƘ亗.....................
00:06 ................................
00:09 هموندختریکهپشتتلفنمیگفببینمتمیکشمت🫂🔪
00:11 غریب دریا.............🌊💧.....
00:08 🚭💘🙂...................
00:13 هعییییییییییییییییییییییییی:))
00:10 از سیگآر یآد گرفتم بہ پآے ڪسے بسوزم ڪہ نفسشو بهم بده'
00:33 💘🚷. . .
00:15 کوشولویهمنییییییییییییی❤️🐣❤️
00:03 پسرا دو بار میمیرن............
00:05 اذیت کردن = i love you 👩🦯🕳
00:09 ..............🙃💔...............
00:14 دقیقا حق 🤣🤣🤣خطاب به v🫵🫵👋❤️
00:10 - حالم این روزا حالِ خوبی نیست :)🫠🖤 -🖤!
00:19 مـََن دوســـش دآلـــــــم..🥺🥺
00:07 فقط یه ارایش ساده اس😅خدای من🌸🧸
00:08 اوکی بیبی دیگه میترسی از من؟😂💗