00:07 ماپشت هزاران لبخند خودمردهایم:)
00:07 ماپشت هزاران لبخند خودمردهایم:)
00:12 . .
00:06 دارو ندارمیM
00:09 چون من فقط دخترکوچولو اونم:)))) مشابه ها
00:11 🫠💔..........................
00:11 :))))))))))))))))))))))))))))))
00:12 شب بخیر:)❤️🩹/////////////////
00:07 چرا اخه!.. چرا من؟! مگه من چه گناهی کردم 🥲
00:30 همه چیزمون خوب بود تااین کههههههه
00:18 @delnushte_shab
00:18 حرف دل ک میگه غریبه اگ وفا کند خویش من است
00:09 ٖؒ﷽»——☠——«« ٖؒ﷽ٖؒ﷽»——☠——«« ٖؒ﷽
00:08 ٖؒ﷽»——☠——«« ٖؒ﷽ ٖؒ﷽»——☠——«« ٖؒ﷽
00:09 بـِ جـَهنم که غَمَـم پـایان ندارد💔🩹
00:05 «دنبال هیچکس ندویین. آدمایی که همو دوست دارن، کنار هم راه میرن.»
00:09 یه روزی خستگی هامو میفروشم...🤌🐨
00:07 لعنت به این روزگار..............
00:08 فَکت:
00:28 یادگاری(:
00:23 :)
00:07 :)🖤.
00:09 :)🖤.
00:13 حقیقت
00:07 دقیقا............................ᕙ[・・]ᕗ
00:10 این آخریا فکر میکرد برشکست شده توی عشق، منو فروخت.️
00:11 خیلیـ تلخـ و حقهـ..:)💯🖤🚬🥀🙃
00:10 مگر چقدر دارد ادمی تحمل درد و رنج را...... 🙂🖤🤌
00:12 _____________________________☺️❤️