00:19 کاش یه دراگی بود میشد از فکرت در اومد.. :)
00:19 کاش یه دراگی بود میشد از فکرت در اومد.. :)
00:14 بعضی وقتا حس میکنم زندگی واقعی نی ؟؟
00:14 رفتی که برگردی پس چیشد؟💔
00:27 عاشقانه غمگین موزیک ........... مشابه ها
00:18 🪐📜I didn`t want to fall in love
00:11 اینو خیلی خیلی قشنگ گفت من دوسش داشتم
00:15 مگه چیکار کردم بات؟!💔:)))))))
00:09 گیر کردم بین قلبی که تا خرخره عاشقته
00:11 غم بار.......................💔
00:26 من و میبیند به من میگن سیه بخت....:/🚬🥲
00:08 همونی که اومده بود زخمهام رو آروم کنه، خودش دردناکترین زخم من شد.
00:30 کلیپ دپ ____حمایت کنین از پست جدیدمون
00:20 دلم تنگه چرا رفتی برای غریبه دم سر نوشت گرم
00:07
00:06 ولی دلمبرایاونچیزیکهبودیمتنگشده:)
00:22 دریا دریا......
00:32 شدم عاشق اونی که مال من نی.......!🙂🖤
00:29 کاشوَقتیداشتمیرَفتبَغَلِشمیکَردَم:)💔
00:21 •|||. . . عاشقانه . . . |||•
00:25 قسم به جون ......................
00:33 آتشی که بین ما بود وصف ناپذیر بود...(:🖤
00:23 صداش🥺🥺_____________________&٪
00:04 هعی، داخله عمقه جونیمون پیریم💔😅
00:09 بدترین صحنه؟! ...
00:13 ته تابستون ک میرسه..!
00:09 کار دیگه ایی به جز دوست داشتنت نکردم
00:28 قفلی ... 🤍📎
00:24 وقتی ازم میپرسن اگه بیاد برمیگردی بهش؟!🖤