00:10 ولی در حق من خیلی ظلم شد هاااا
00:10 ولی در حق من خیلی ظلم شد هاااا
00:18 🖤❤️🩹
00:06 -فقطولمکردیورفتی.
00:12 دیدی دل به دل راه نداشت...💔.. مشابه ها
00:07 ای کاش ... 🥲💔🤕
00:13 ӀӀӀӀӀ[خیــلی عَـجیـــبِع]ӀӀӀӀӀ
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:08 ولی این خعلی حق بود.... 😔😔😞
00:39 محبوب قلبم .................🙂🖤💔😭
00:22 مگه میشه............... 🥀...!
00:14 دلمون برای اون موقع تنگ شده:)))
00:08 تـا تـو به داد من رَســی...!🥀😔
00:19 تو نبودی همدم منم رفتم و از همه کندم
00:15 🎶🎧 اردلان
00:12 شک ندارم وعظیت خودم در آینده نچندان دور..... 😅💔
00:05 شاید پایانش تلخ بود ... ولی مسیر قشنگی داشتیم ...
00:12 دلم برای چشاش لباش خندهاش تنگه
00:10 🥲 میترسم🥲
00:11 اینم واس اسمونی شدن عزیزمون که رفتن(:
00:19 دمش گرم...................🖤✨️
00:11 _دلم میخواد الان زنگ بزنم بهت_❤️🩹
00:59 کاشکیـمیشُدفَقَطـیـِباردیگـبَغَلتـکُنَمـ:)
00:15 تو بیخیالی ولی من..هعی بارون و تهران..
00:15 جان به جانم بکنند من دلم پیش همانیست که نیست.....🥀🥀
00:17 مَـنـچـیـکـاـرکَـردَمـ؟!
00:42 چرا برا همچی یه دلیل الکی میاری؟(: اخه کسی نمیفهمه!):
00:27 مگهتونبودیمیگفتی!
00:11 زندهباددِلیکهتنهاشد....-`:)