00:27 حق با شیطان بود آدما ارزش پرسدیدن ندارند 🖤
00:27 حق با شیطان بود آدما ارزش پرسدیدن ندارند 🖤
00:20 خیلی حس بدیه نمیدونی خوشحال باشی یا ناراحت))
00:19 بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم💔HE
00:14 خواب کسی که تو بهشته رو میبینی:)) مشابه ها
00:12 دوریت پیرم کرد اما.....)! 🖤😔
00:17 و اینجا بود که پیکسار به اوج خودش رسید (:🖤
00:24 عاشقانه منتظر دیدارت هستم A:))
00:35 قلب من این چنین آسان نمی لرزید.. ؛
00:12
00:10 #مدرسه #طنز #همکلاسی #غمگین #رفیق
00:15 به رقیه میگم از جا موندن :)💔
00:25 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:26 دیگه سراغم نیا مردی برام...💔🍷
00:09 •́ ‿ ,•̀❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️•́ ‿ ,•̀
00:18 من دلم تنگ ی زنگ ت حق بده :(((
00:18 هیچ کــسی نمیگیرع جــــاتو! ♡~♡
01:28 هنگام ثمر دادن ما بود خزان شد 🥀
00:15 مامان من هنوزم اونو تو خواب میبینم🙂💔
00:23 روزگار غریبیست:)))
00:06 میدونیمهمنیولیمهمه!-:)🕸🗿🕳
00:11 .....................................
00:17 بـیـا تــا نـمــردم........ 🖤
00:33 همه ای ارزوهامو تو با رفتنت....
00:12 میدانی دلتنگی چیست ؟ دلتنگی آن است .....
00:12 کلیپ دپ
00:06 ی زمــاانی جونمونو واسِ هم میدادیم!:)
00:19 [میشهـحتیـیـشَبَمـشُدهـ]
00:15 کــربــلا رفـتـی؟ ... (((: 🥲