00:22 بفرس واسش ((((؛ ؛
00:22 بفرس واسش ((((؛ ؛
00:38 ولی دل لعنتیه من هنوز ط رو میخاد🙂💔
00:20 یه موقعه هایی بود زندگی قشنگ بود(:
00:17 و دلی که لحظه به لحظه دلتنگ توست..!💔🙂 مشابه ها
00:20 اما ترکیب هایده و مهراب بدجور به دلم نشسته😢🖤🥀
00:11 خاطرات کودکی ❤️🥺
00:16 ..............................
00:08 یه لحظه وایسا؛امام حسین کارت داره🫀؛)
00:19 آخرین پناه خوابیدن بود کِ؛خواب دیدن خرابش کرد!🖤💔
00:23 هعیی..._-_-_-_+-_+-_+-+_-+_-+_--
00:17 منتظرت میمونم چون من هیچکس دی
00:14 ناراحتیشو تحمل میکنه ولی نبودتو نه💔😑
00:13 چه قشنگه:)))
00:14 .."گشتم نبود نگرد نیست"..
00:55 موزیکـ ازمحمد محررمـے`
00:21 مَندِلَمتَنگِهیِهزَنگِتِه...
00:14 تاب و تب من ، ای لالایی شب من :)🙂
00:12 . واگذار کردم به خدا چوب صدا ندارد ولی دردش گیجت میکن
00:19 حسبی ربی گاد شکرت---->(توام بگو)
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:27 قدرت صداش.....
00:19 نمیتونم بزارمت کنار... ((:
00:12 آخرین تلاشتو کردی که چقد دلتنگشی اما سین زدو جواب نداد
00:27 کاشکی بیای
00:08 تو صدات برای من لالاییه:) 🖤😓
00:16 ماه شبای سردم میگفتی بر میگردم 💔🚶🏼♀️(
00:15 دلم برات خیلی تنگهههه. 🥺💔
00:15 قفلم رو گوشی باز خاموشی 😅🙃🖤