00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:20 چقد بت گفتم بمون از ادما سیرم؟
00:22 بااینکه دلگیرم ازت الهی........
00:21 عوضی لاقل تو خوابم نیا💔!.:))) مشابه ها
00:14 گفتی دوسم داری ! حق با تو بود اره..!((:
00:23 سخته ولی......................
00:22 دلم میخاد ببینمت>>>>
00:14 این آهنگ:))))
00:29 کاشوَقتیداشتمیرَفتبَغَلِشمیکَردَم:)💔
00:35 فقط دهه هشتادی ها درک میکنن:)))
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:14 میوووووووووووووووووووووووووووو🙂💗🫂
00:19 وقتی میگه فراموشم کردی 🤦🏻♀️💔
00:21 بعد تو ... :)
00:34 چرا تنهام گذاشتییی چرا بی خدافظی رفتی😭💔
00:11 دوشت دالمممممم خیلیییی زیادددد
00:14 دلتنگی واسه رفیقایی که خیلی ازشون دوری
00:20 باهم همه چیو تجربه کردیم:)))🍷🫀
00:04 دلت واسع چیم تنگ میشع؟..(':
00:28 _کجایی!؟😞💔
01:03 اومدم اعتراف کنم .............
00:40 هـــنوزمــــ دلـــتـنـگـشــیـ؟°°
00:16 درس بخونم بش فک نکنم🤌🏻😶:«!!
00:15 :)
00:14 هیچوقتنتونستمازتمتنفرباشمنمیدونمچرا:')
00:22 {دیگهنهمنبـَـغـَـلیندارم!}
00:15 ولی سر تو قلبم شرمنده مغزم شد...!🙂🖤
00:08 اْوٓنمَنویادشِمیمونهِ💔🙌🏻