00:19 وقتی درونگرایی و یه نفر بهت زنگ میزنه😂
00:19 وقتی درونگرایی و یه نفر بهت زنگ میزنه😂
00:06 هی
00:08 هقهق
00:12 ایده بیو برای درونگراها........ مشابه ها
00:09 👩🏻🦯 💤
00:31 اونا داغونن..............:)!💔
00:06 من از زنگ زدن به ادما بدم میاد ولی..🥹🫂
00:11 مکلمات من با خودم در ذهنم. 🤕🤒
00:07 ¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤
00:03 وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن یه چیزی در میاد..
00:19 جان مادرت جواب ندهههههه😂🤲🏻
00:08 واکنش جالب تایپ های شخصیتی درونگرا به پرحرفی وقتی تایپهای شخصیتی درونگرا میخوان مودبانه به یه مکالمه طولانی پایان بدن! شما هم از این روشها استفاده میکنید؟ 😉
00:32 همیشه برونگرا ها هستن که میان:
00:12 چیزایی که درونگرا ها عاشقشن🖤🎀
00:18 از این حس متنفرم ...............
00:06 وقتی اونقدر خابت میاد ک..
00:07 حق به توان1000000000000000000.
00:07 من در هر دو حالت..............
00:07 احساس میکنم به آرومی...
00:10 هعیــــــــــ... 😮💨💔......
00:20 اسم خودشونو میزارن درونگرا 🤦🏻♀️😈
00:10 ولی درونگراها فقط با یه درونگرا میتوننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
00:35 حاجی!...خودمدارمدهنخودموسرویسمیکنم:)
00:08 😐
00:06 حقــــــــ❤🧊............ ..
00:07 اما میرسیم به حس خوب درونگراها
00:05 درونگرا ها وقتی یکی که 100 ساله میشناسنش از جلوشون رد میشه! 🤦♀️😂😂
00:37 مشکلات درونگرا ها :)))))))))))))