00:16 ایدهبیوبرایدرونگراها
00:16 ایدهبیوبرایدرونگراها
00:04 کاش از اولشم نبودم:))))))))💗💗💗💗
00:09 سکوت رو ترجیح میدم چطو نمرد ؟؟؟😂
00:12 و منی که میانگرامـ ✨🤝🏻 مشابه ها
00:06 یکی از بدبخـــــــــتی های درونگراها
00:11 ::::::::::::::::::::::::::::::::::
00:11 ارتباط درونگراها .. . . . . . . .
00:08 درونگرا:)
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:07 ⛓️🩸
00:43 【..هیچ وقت کسی ما را درک نمی کند..】
00:08 من پیش اونایی که دوسشون دارم:💗
00:53 یکم ما را درک کنید ،اینقدر هی نگید چرا ساکتی...
00:22 استوری نوشته درونگرا غمگین حق مود
00:15 دقیقا خود من...
00:07 :))
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:13 ................................
00:12 :).............................
01:12 درونگرایی افسردگی یا خجالتی بودن نیست!
00:16 همه مردم فکر میکنند من تنهایی را دوست دارم
00:05 کیا اینطوری ان؟!
00:09 من همونیم که، بهم پیام میدن...💔
00:14 ______________________________
00:06 کاش بیشتر درک کنید این مدل ادمارو🫠💔
00:14 میزَنَملَبخَندتُواُوجنآرآحَتیآم-️
00:06 درونگرایی؟ یا بزونگرایی؟ یا میانگرایی؟
00:15 ایده بیو باسه ماها🙃