00:18 `یا ۵ سال سختی بکس یا ۵۰ سال حسرت بخور`
00:18 `یا ۵ سال سختی بکس یا ۵۰ سال حسرت بخور`
00:12 ..............................
00:13 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:12 وای خیلی بدهه. مشابه ها
00:06 😂😂😂😅 .
00:59 کارهایی کرده که بقیه انجام ندادن
00:42 جرررر😂😂🤝🏼
01:00
00:19 زمانی دارک میشه که نمره کاملم میگیرن :/
00:06 ++++++++++++++++++++++++++++++++
00:05 درسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
00:09 وقتی ازم میپرسن شب امتحان چیکار کردی؟
00:13 چرا همه درسامو انداختی شب امتحان؟😔😂🤌🏻
00:14 دیگه نمیکشممممم محشرههههه بینظیرههههه
00:10 ببینید خوبه براتون ، به درد میخوره...🙂🧡
00:16 ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙˚✧₊⁎❝᷀ົ≀ˍ̮ ❝᷀ົ⁎⁺˳✧
00:06 . . . . .. . . . . ... . . . .
00:04 ....درس خوندم شب امتحان😂😂....
00:04 میرم میخونم
00:11 بله من جنگی بیمه من گنگستر بیمه
00:48 اینایی که پوست لبشون رو میکَنَن!
00:05 منم نمیمونم😂😂...............
00:16 اصلا درس نخونید:) .
00:10 خداییییی حق ترررر از اینن ؟!
01:00 ۱۲ سال دانش آموزی ۱۲ سال سختی !
00:57 درس خوندن من😂😂..............
00:05 خواهش میکنم پیام ندین من درگیرم😂🤌🏿
00:08 حسبی ربی!. گاد شکرت