00:05 .............................🙃
00:05 .............................🙃
00:14 دردی ک من الان میکشم درد با تو بودن نیست تاوان بی تو بودنه...🥀😅
00:14 . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . .
00:13 به جرم دوست داشتن .............. ༎ຶ‿༎ຶ مشابه ها
00:07 خستم از همه مخصوصا خودم .......
00:18 خودتونو بزنید به بیخیالی.....
00:24 چرا من؟ چرا برای تحمل اینهمه درد من انتخاب شدم؟🥲💔
00:19 آقای قاضی،،،،،،،،،،،،،،___:)))
00:08 هعی سخترین درد اینه که کنارت باشه ولی نتونی کاری کنی
00:13 صدا های توی مغزم خفه نمیشن....
00:15 🌚پس من نمـیخوام انسان باشـم :)
00:12 غمیگن تنهایی
00:06 تا میگذره غمی نیست..!تا بگذرد،درد کمی نیست:)
00:11 🥀..Hiç iyileşmeyecek bir yaram var
00:11 چرا اینقدر میخوابی؟ !
00:08 میگن آخرین نفری که قبل از بستن
00:41 جوکر............................
00:26 اگه توام با من سوختی الکی نگام نکن...🥀💔
00:07 جدااا نیست ........................:)
00:26 بسه دیگه ...بخدا نمی کشم .........
00:24 ............................................
00:15 عاشقانه. غمگین. دلشکسته. تنهایی. درد.
00:17 من اصلا حالم خوب نیست..........
00:14 به قول همون اهنگ:من دلم تنگه یه زنگته:)
00:12 هیچ چیز دردناک تر از.... :))))))))))
00:10 ❤️🩹...............................
00:08 دلم یجاییو میخاد بدونه وجوده هیچ آدمی🙃🖤
00:18 خوشبخت بشی....................