00:08 کاش می شد ساعت ها کنارت بشینم و نگاهت کنم...
00:08 کاش می شد ساعت ها کنارت بشینم و نگاهت کنم...
00:34 ؛
00:16 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
00:24 دوستای منم اینجوری هستن؟....؟؟ مشابه ها
00:09 ?؟.............................
00:08 گاهی پشت یه آدم ساکت .....🥺🥲
00:08 بستگی به خودت داره که کدومشون رو انتخاب کنی
00:16 یک روز قلب و چشم با هم دعوا می کنن...:)
00:06
00:11 .......................💔.....
00:10 جایه گلوله ای در بدنم درد میکند:)
00:08 ++++++++++++مود+++++++++++++++
00:06 ولیماخیلیبیشترازسنموناززندگیخستهشدیم!
00:18 قوی بمون تادشمن ازت بترسه و اگر دست دوستی دراز کرد بزن دهنش😂😂😂
00:07 من با درد زندگی میـکنـم😅💔....
00:09 یعنی چقدر رنج کشیدیم😔❤️🩹..
00:41 هیییییی هرکی باور داره حرف های تتلو درد داره دلی حق لایک کنه
00:52 من بی دفاعم.................:)
00:38 اون احتمالا... دوستی درستی نیست!
00:13 درد آدما رو تغییر میده بعضی ها هم دیونه میکنه
00:07 واقعا چجوری دلشون میاد اینجوری حرف بزنن
00:32 البته که دارم درمورد خودم حرف میزنم
01:00 من هرکاری باید کردم...........:)
01:16 در دنیایی هستیم که مرگ هم پولیه🥺
00:07 تو یکی حالت خوب باشـه کافیه🥺💞
00:41 درمیان درد، رقصیدن هنری زیباست…🖤
00:10 واسه دردام خیلی بچم🥺🖤>>>>>>>>>
00:08 غمگین ، مرگم،مامان،خدا ،بمیرم ،