00:08 هیچوقت شبیه هم نبودن .....قلب و مغزم رو میگم:)
00:08 هیچوقت شبیه هم نبودن .....قلب و مغزم رو میگم:)
00:11 به قلبم بدهکاری. . .🖤
00:23 درد بی درمونـــــ بگیری😮💨🥺
00:38 درد رو قبول کن؛ به درد لبخند بزن🚶♂️🖤 مشابه ها
00:17 🖤💔............................
00:06 هر چیزی وقت خودش رو میخواد:(((
00:14 جوانی مان را از کی پس بگیریم؟؟
00:10 هـمهـ آرزوهـامـ خـفـهـ شدنـ خسـتـهـ شدمـ😓
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:28 و از همه مهم تر درد میکشهاما حاظر نی کسی بدونه😅💔
00:08 تو چشام نگاه کنی پر بغضِ ولی همیشه میخندم! -🖤!
00:07 ...............................
00:09 🖤 گاهی وقتا حس میکنم به هیچکس و هیچ جا تعلق ندارم حتی بخودم... 🖤
00:27 هندوانه چشمک زن:)واقعن عالیه فیلمش
00:06 یه قسمتی از وجودم درد میکنه .......
00:12 و لبی خندان و درونی سرشار از درد...!🙂🖤
00:24 یادمه دقیقا شب دعوامون ............
00:30 بیا اندازهی دردامون داد بزنیم 🥀🖤
00:40 سریال توزکوپاران اسکندر.......
00:25 #خسته شدم از بس الکی خندیدم.😌😌😌
00:09 تو خودمون :(
00:26 آنچهماتجربہکردیمبرایسنماسنگینبود
00:13 سنگین ترین چیز......
00:14 چند وقته ک با دردام رفیقم...../•)
00:07 دختر..........................
00:07 🌱 . • ° ایران آقا:
00:13 درد یعنی هیچی برات قشنگ نباشه🖤
00:30 نمیخوای مارو دیگه : :