00:38 نگو نه که من بدم میاد از جــواب منفی!
00:38 نگو نه که من بدم میاد از جــواب منفی!
00:15 اهنگش>>
00:22 خنده هات برام کافی بود......❤️🩹
00:13 درسته! بلند کردن خودم سنگین ترین وزنه ای بوده ک تا حالا تحمل کردم... مشابه ها
00:14 هرچی کشیدم از اونایی بود که مثل ما بودن ولی از ما نبودن..
00:13 هرچی کشیدم از اونایی بود که مثل ما بودن ولی از ما نبودن..
00:16 .................................
00:06 لطفا تو یکی زنده بمون....🍷✨️🫴🏼
00:19 ای کاش که دلقک شده بودم و نه شاعر در کشور من ارزش انسان به نقاب است؛
00:09 زیبا :) قشنگ :( هعی:) زندگی:)!
00:11 کی فکر میمیکرد توی این سن اینقدر بلاتکلیف باشیم..🥀
00:12 توام خسته شدی از تلاش کردن:))))
00:15 من همیشه خوبم .................
00:17 نمانده در دلم دگر توان دوری.....
00:05 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕!
00:19 سکوت سقوط میکند در دره تنهایی.. وتنهاست دره مگر نه؟
00:15 اهنگ قشنگیه گوش بده ضرر نمیکنی ❤✨
00:10 زیبا بود.
00:19 ولی هوا واقعا هوای دلیته:.....
00:14
00:11 چجوری:)؟
00:41 ༺༽S༼༻
00:10 یک چیزایی میبینم که برام سخته باورش🖤
00:17 طبیعت زندگی با فیلتر تاریک خیلی قشنگ تره مگه نه؟
00:14 طعم تلخش رو زبونته:)
00:33 ادیت زیبا از محسن ابراهيم زاده
00:36 ادیت زیبا از اهنگ بهونه پره محسن ابراهيم زاده
00:05 باشه؟:)..........................