00:17 خیلی دوسش داشتم و دارم ولی نموند😔💔
00:17 خیلی دوسش داشتم و دارم ولی نموند😔💔
00:15 نشکن دلی رو که خودت توش میتپی
00:16 ://///////////////////////////
00:54 لالاکن دختر زیبای شبنم....🖤🥲 مشابه ها
00:11 بدون عنوان :)🩶
00:07 اولین فعالیتم رو شروع میکنم🤞🫡
00:06 🌠چرا وقتی قصه تموم میشه شروع میکنیم به درک کردنش؟
00:13 عاشق غمگین دارک شدیم با این آهنگ و با عشق بی لیاقت
00:16 غمگین وعاشقانه زنگ خور گوشی ❤🫰🏻
00:10 آدمای از جایی میفتن که بهش تکیه کرده بودن!
00:08 ولی تو زدی قلبمو تیکه پاره کردی🥲🖤
00:07 استوری شاخ🗿
00:13 استوری غمگین🥺🖤
00:15 اون حرفا و حرکات چقدر بهت آسیب زد ؟؟؟
00:16 زیبایی رنگ آبی ……. .
00:09 نیاز دارم به یع بغل ………. .
00:32 بوک جویانقطه اشتراکمونو پیدا کردم ……💔
00:26 این یکی از بزرگترین ترس های من به حساب میاد 💔🥲
00:07 _حالت خوبه؟....................
00:18 ولی این ربات..!!
00:11 🎥مــوزیــک ویــدیـو 🎥
00:14 فیلم های ترسناک کوتاه
00:05 فیلم های ترسناک کوتاه
00:40 فیلم های ترسناک کوتاه.
00:09 فیلم های ترسناک کوتاه
00:15 فیلم های ترسناک کوتاه
00:11 فیلم های ترسناک کوتاه
00:09 فیلم های ترسناک کوتاه