00:14 دارک_گانگ_لاو_سارن_ستی کینگ گمبروت
00:14 دارک_گانگ_لاو_سارن_ستی کینگ گمبروت
00:08 چرا همیشه کسیو که دوس داری ماله یکی دیگه میشه
00:06 حقتر از این نداریم😐😂
00:04 کاش آدما درد حرفایی که میزنن رو حس کنن..! مشابه ها
00:15 دارک
00:05 حقققققق تا ابدددددددد…….. .
00:06 والا بخواهم برات بگم ،باید چند روز گوش کنی🏹🔗
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:04 دارک
00:07 افراد ساکت پر سر و صداترین ذهن ها را دارند
00:11 🗿(:!
00:09 مشکل این است که فکر میکنی زمان داری
00:06 مننن
00:12 دوست دارم یه روزی از اینجا برم:))
00:18 با حسرت نوشته بود
00:11 هرچی سنم بیشتر میشه این بزرگوار رو بیشتر درک میکنم:)
00:07 وقتی یکی سرم داد بزنه نمیتونم جلو اشکمو بگیرم
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:05 ولی مادر هم هس.................
00:07 ولی دردش🚶🕳️
00:04 ♬قانون اول:"نزار مـردم زیاد دربـاره ات بدونـن"♬
00:08 هیوای
00:05 منطقیه........((((((((((((((((
00:58 حق)))
00:14 بعله این تازع اولشهـــــــــــ
00:07 تو روخدا مسی اسم آهنگش رو میدونههه؟؟
00:08 بهتره کمتر حرف بزنی تا اینکه آسیب ببینی !!:(
00:07 زندگی یه کابوس بزرگهههههه………….