00:07 شت:)
00:07 شت:)
00:28 چی شد یادت رفت هرچی گفته بودی..
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:08 ولی اونجایی که از کسی که عاشقشه واست خرف میزنه🙂 مشابه ها
00:16 •••••••••••••••••🫂💔••••••••••••
00:44 تو فقط یه سیگار انداختی ..!؛..
00:09 از مدرسه رفتن متنفرم...
00:17 تمام پلامون نشکن تو مال منی...🫂🤍
00:15 دیگه خسته شدم:)💔
00:07
00:08 دلتنگییییییییییییییییییییییییی
00:11 دپ
00:18 به جهانی ندهم، لذت تَنهایی را!
00:14 احساسپوچیتماموجودموفراگرفته:)!
00:14 عاشق این آهنگم، الان با ترکیب ویلون دیگه خداس
00:10 درسته؟
00:18 در اعماق افسردگی...!
00:07 هیچوقت از اینکه تو رو با کسی ببینم حسودی نمیکنم چون....
00:14 اگه یروزی من
00:15 وای چ قد باحال بود. وایبش خوب بود...:))🙃🙃🙃
00:06 مثلا سرتو بزاری روی قلبم صداش نیاد :(
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:33 زندگی واقن چیه؟برآی فهمیدنش فقط باید سه جا رو ببینی🎭💤
00:09 دختری ک ازش ساختی. )
00:05
00:07 خسته امخسته تر از اونی که تو بگویی🖤
00:09 غمگینم مننه دیواننننننننننننننننن
00:07 مود