00:17 چه وایب خوبی داره اهنگش💙
00:17 چه وایب خوبی داره اهنگش💙
00:11 :).............................
00:04 امیدوار،خسته،ادامهدهنده:)👋💙
00:14 بازیو بردم ولی به چه قیمت ها؟:) مشابه ها
00:09 شـاد بـود.. من اونـجا بودم🙂❤️🩹
00:15 چون دیگه قلبم تحمل نداره:🖤
00:11 وقتیکهپُریازهمه،کیاشکاتوپاکمیکنه؟!:)
00:14 ی روز با ملحفه سفید ب تموم بازی گوشی هام خاتمه میدم:)
00:05 غم انگیزترین بخش اینجاست من خیلی فکر میکنم!
00:07 مگ من دخمل نبودم💔>>>>>>.......
00:25 حتی جونمو میدادم واسه اونی که نبودی🥺md
00:14
00:08 ن بودنم برا کسی مهمه ن نبودم...
00:17 مدونی چیححح عااااا خیلی خسمح همین :)
00:15 خدایا تو کاری کن برگرده دلم اروم وقرارنداره
00:14 ولی وایب این ویدئو
00:06 Pov
00:11 نیستم برا کسی مهم..!...........
00:14 تولد بودیم رفتیم شادی کنیم یهو این حرکت زد بغض کردم خودمم☹️💔
00:06 😅🤷♂️
00:15 فقط اینو میدونم کە دارم لە میشم:))
00:09 حس شکست برای همیشه داره نابودم میکنه:)
00:15 انقد حق مگه داریم آخه ؟ :)
00:13 من دارم میترسم................
00:15 اووووو آفرین صدرااا رکوردو زد تموم😂👏
00:05 شده از درد بخندی و نبارد چشمت؟! من در این خنده ی پرغم مهارت دارم
00:27 هه بالا سن روز دیسن............
00:06 آقا جان باشه من گاوم تو راست میگی،،ولی خودتو تو آینه دیدی؟¿