00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:13 ..............♡○♡○..............
00:09 برنده اونی بودکه بدون فکروخیال خوابید !
00:04 هرچی میکشیم؛از همیشه در دسترس بودنه مشابه ها
00:08 دلم میخواد برم بغل مامانم بهش بگم من هنوز بزرگ نشدم…!:)
00:22 ولی یادم نمیره باعث دردام کیان..!
00:14 خیلی💔:)))))))))))))))))))))))
00:39 ای دل کجای آدمه رامبد؟ ای دل کجای آدمه
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:28 هنوزمهستیروقولاتدلبر؟:)
00:16 ................................
00:17 نیازمند یه تکست "نخوابیاا الان میام حرف میزنیم" هستم :)
00:11 داغونترینادمشهرم🥺💔!!!!!!!
00:05 من ۲تا شخصیت دارم....
00:15 Pov
00:15 من نادارم بی تو فردایی =))))))
00:29
00:11 هعییییی.......................!
00:17 حال الان من خوبِ خراب است...!🙂🖤
00:12 عنوان را تایپ کنید ..............
00:16 Bile bile yandi yuregim 🖤🖤🖤
00:19 خسته ام از زندگی
00:15 زندگی ما برعکس زندگی شما هست بیب🐾
00:17 درک این شخصیت تو بچگی برامون سخت بود اما حالا...
00:09 اندازه دردات تو کامنت بخند :))))
00:08 در جوانی پیر شدیم...........!🖤
00:09 Pov
00:13 فقطمنممنمکردی.