00:11 گفت از حالت بگو؟گفتم.............
00:11 گفت از حالت بگو؟گفتم.............
00:17 چـــــرا انقــد خودخواهـــه؟:)
00:11 مکلمات من با خودم در ذهنم. 🤕🤒
00:10 من فقط تو جمعتون هستم،خیلی حس بدی دارم:] مشابه ها
00:13 یهروزیهقاصدکتوهوامیزدپَرسه؛🥷🏻💤
00:24 پسر بودنم خیلی خیلی سخت شده 💔😞
00:07 هوممممممممم :)))))))))))))))).
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:23 ولی خودم می دونم چقدر اون آدم سابق نیستم !!🖤:
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:19 امشَب دِلمَ میخِواَد تا فردَا مَیِ بَنوَشَمــ مَنِـ
00:37 از عـاشـقی کـردن دیـگـه بیزارم من...!🖤
00:12 کسایی ک دوسشون داشتی بات چ کار کردن!؟🖤❤️🩹
00:20 حتی این ادما بچینن بالمو ب سقوطم فک نمیکنم.
00:21 🖤💀
00:16 هعیییییییی.
00:12
00:14 حتی اگه ارشم باشی وپشتت عشقت نباشه مردی
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:34 آهوی من و کردن شکارش🙂:)--
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:08 مرگ احساسات میشه آغاز قدرتت🖤
00:21 !
00:25 ..............🖤😔.................
00:11 :))) .
00:09 سخت ترین کار دنیا چیست؟
00:19
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪