00:07 هوم :)
00:07 هوم :)
00:04 خدایا حق من نبود این همه بلا سرم بیاد....:)💔🖤
00:07 تو روخدا مسی اسم آهنگش رو میدونههه؟؟
00:12 همه چی تقصیر خودمه.....🖤💤🧠! مشابه ها
00:17 دیگ هچ................🖤🙂🙂🖤
00:07 وقتی یکی سرم داد بزنه نمیتونم جلو اشکمو بگیرم
00:11 دیگ نیسم اون آدم بچگیامو!....:)
00:11 میخام بمیرم وختی ممانم میگه کاش هیچوخت ب دنیا نمیومدی:)
00:09 خخ از بچگی دوست داشتم از دماغم خون بیاد گنگ بشم خخ
00:06 وقتی بعدحرفاشون میگن ببخشید😔😔
00:15 امشب میریم جایی که من میگم....
00:08 زیاد نگران نیستم چون چن ساعت دیگه اینو میگن دکترا. :)
00:09 ..
00:21 فقط اینجوری میتونم خودم رو آروم کنم:)
00:20 افسردگی اینطوریه ک ......:)))))
00:20 مامان نگاه کن منو ............🥺♥️
00:14
00:07 اما عزیزم ، من هیچ آماده ی رها کردن تو نبودم .
00:09 بعد از مرگم جنازه ام را بسوزانید...
00:13 تاوان هایی دادیم که شما نمیدانید💔🚶🥺
00:11 فکرشم نمیکردم که یه روز...🙂😞💔
00:38 ما حسرت خوردیم غم که چیزی نیست🥲🖤
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫
00:11 براچی همش آنلاینی میترسم از چی
00:40 کی میتونست مثه تو من و زمین بزنه!؟🥲💔
00:15 🖤ツ
00:22 از لای پنجره جوونی مو فوت میکنم 😟💔
00:13 هییییییی🫠🫠🫠..................