00:13 بسیار سُخن بود؛ نَگُفتیم و گُذَشتیم...:)
00:13 بسیار سُخن بود؛ نَگُفتیم و گُذَشتیم...:)
00:14 بعضی وفتا ادم کم میاره دگه نتی ادامه یا زندگیو ندار فقط مخات تمام بشه
00:09 _ غمگین _
00:17 مامانی حال روحیم الان بده ضربه خوردن ع همه.. مشابه ها
00:08
00:05 اینکه دارم سعی میکنم جوری...:/
00:32 ............................:)
00:13 دیوونم کردین با همه دروغاتون....
00:07 ولی میدونی موضوع چیه اینه که همش خیاله:)))
00:16 خسته..........................
00:24 من خودم استرسم من خودم خرابم !😭💔
00:11 هـــعـــی💔:))))))))))))))))))))
00:04 کاش..........................😞💔
00:20 لبخند؟ لبخند ما زیر درخت آلبالو گم شده🙂🥀💔
00:17 ماهم همینطور اختاپوس:)
00:04 حتی اگه قلبت بشکنه باز زندگی ادامه دارد
00:06 ولی :)
00:39 . . . . . . . . . .
00:27 ــــــــــــــــــــــــــــ........
00:30 من مثلِ خاکی خشک تشنه ی تو شدم 🥲💔
00:05 اما من هیچوقت،
00:15 به راحتی رها میشدم اما رهاکنندهی خوبی نبودم!
00:26 بسه دیگه ...بخدا نمی کشم .........
00:45 با قلب ادما بازی نکنید:))))
00:10 دلم سفر میخواد............🥀🖤
00:12 اتل متل رفاقت عاشقشم کثافت:)~~~
00:37 چرا همیشه سرنوشت کاری میکنه تقاص پس بدی🥀
00:14 ➿🖤🦋🙃🔗✅......................