00:19 ........................🥀💔🖤
00:19 ........................🥀💔🖤
00:12 رابطمونممثلعمرمونکوتابود؛
00:13 🖤
00:13 یِهروزیِهقاصِدَکتوهَوامیزَدپَرسه ـ !🖤 مشابه ها
00:18 هوم....................🖤😞🖤
00:30 هوم😭😞💔.......................
00:15 -من-💙🚶♀️
00:11 من دیـــگه نمیتــونم بـــخدااا خستم خستم میدونی چی میگم!:(😔🥀💔
00:13 ولیع این بع شدت حق بودا........(:
00:14 ته این قصه له ام کردی این راهو نصفه ولم .
00:09 ولی تنهای قشنگتر از وجود ادما اشتباهه ...!❤️🩹
00:25
00:07 حق تر از این جمله داریم خدایی؟؟
00:10 دیگه سّر شدیم کاراتون اثری نداره 😁
00:17 عشقبااغوششروعمیشه،
00:15 🖤
00:09 منخستمازایندیوارا:)💔
00:06 آن چنان خسته و دلگیرم از این زندگی..
00:16 تنها کسی که درد ما رو فهمید دیوار محلمون بود
00:12 ما غصه بقیه رو خوردیم اما نوبت ما که رسید اونا گفتن نوش جونت ما سیریم
00:32 پس چرا خوشبختی حق نیس..❤️🩹❗️
00:16 وسط جمعیت هزار نفره هم میشه احساس تنهایی کرد ...
00:16 به آدمای دورت نناز تهش تنها می مونی:)))
00:05 هعب((((:
00:11 🖤
00:20 🖤
00:15 همه مخان درک بشن چرا کسی نمیخاد درک کنه...
00:13 از تــظاهـر بـه جوان بودن خــود#سـیر#شدم... 🖤