00:20 ولی یاس چقدر حق میخونه....🍷🧠💸🖤🦋!
00:20 ولی یاس چقدر حق میخونه....🍷🧠💸🖤🦋!
00:25 چـهـ زیـاد شـدهـ فـاٰصـلـمـونـ..!🖤🙂
00:36 ولی من بخاطر اینکه خعلی دوستت داشتم از دستت دادم...!🖤🙂
00:13 هی میخوره زمین بلند میشه میگه دردم نیومد:))) مشابه ها
00:10 خسته از دنیا:)
00:21 -خستهترازآنمکهبگویمبهچهعلت(:️
00:11 غ̨رو𑪊ب 𝟤𝟣 سپ𐨍تاᰰمبꨲر
01:00 فکت:ولی اونایی که دستاشون میلرزه...!🙂🖤
00:23 شمارشو حفظم ولی نمیتونم بگیرمش...!👌🏼🖤
00:20 حقیقت اینه من دیگه هیچی ازت نمیخام...!
00:15 مگر دشمن کند این را که من با جان خود کردم..!💔👋🏼
00:21 اگر پایانش را میدانستم هیچوقت آغازش نمیکردم....!👋🏼🖤
00:13 چیو ببخشم؟! تو قلب آدمی رو شکوندی که طاقت یه لحظه ناراحتیتو نداش!
00:13 ولی اونجایی که هیچکسو نداری باهاش از دردات حرف بزنی...!🙂🖤
01:00 نـَسـَرفُرومُمـنـَسـَرحالومـ:)
00:14 ولی من دیگه خسته شدم از قوی بودن از این اجباری به نام زندگی...!🙂💔
00:13 🌑🖤🚬
00:10 مزه اش رفته.... .
00:16 مردیم از خوشی🙂💔
00:15 🚶🏼♀️💔یوخو گوردوم یاخینارداسان آی قلبیمین پاراسی سن هارداسان
00:07
00:12 اگر رسیدیم و شوقی نمانده بود چی؟!
00:16 .................................
00:20 هسته او از زندگی دیگه مست چشات شدم🍷
00:11
00:07 یکی نیس ما رو درک کنه هعییییی💔
00:12 حس میکنم...
00:11 ـمیدونی جک، حالم بهم میخوره...