00:11 شب قشنگه ولی ما خسته ایم همش برا شما..!
00:11 شب قشنگه ولی ما خسته ایم همش برا شما..!
00:08 خوش که نه..... ولی میگذره........
00:20 میگفت رفتن سخته چرا به اسونی قصد رفتن کردع
00:07 تمام من درگیر است............... مشابه ها
00:06 بی حوصله تر از آنم ک .............
00:21 ،، ،،،،،،،،، ، ،،،، ،،،،،،،،،
00:20 این آهنگ>>>
00:14 فقط یه تصادف.. :)
00:05 زندگی ادامه دارد ، خودش و سختی هاش.
00:05 غم هم جزئی از زندگی است ، میدانی؟
00:11 استوری نوشته غمگین دخترانه . و
00:13 ریختم کلا تو خودم............!
00:14 بیخیال دنیا بیا دو نخ رویا بکشیم!
00:07 استوری نوشته غمگین حال بد پسرانه .
00:14 بغل کن روحمو که `خستس`....🫂❤️🩹
00:14 درد اینجاست که رفته و کاری از دستت بر نمیاد...🥲💔
00:30 خسته از این زندگی گریهههههههههههههههههههههههههه
00:19
00:07 گاهی مستقل بودن فقط مادی نیست:)
00:07 وگاهی بی انکه بفهمی در طول زمان ادم دیگری میشوی..
00:16 اگر باید تنها باشم حتما انحامش میدم
00:12 از بودنایی که شبیه نبودنه متنفرم:)
00:10 زندگیت چجوری پیش میره؟! عالیه 🤗
00:14 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:20 بخاطره آهنگش گذاشتم🙃❤️🩹
00:51 آره من خیلی دوسِت داشـتم......!🖤🙂
00:08 تنها چیزی ک الان نیاز دارم مرگه شاید حالمو خوب کرد
00:14 هعییییییییییی💔................