00:24 من خستم از صد بار بخشیدن و صد بار پشیون شدن!:)
00:24 من خستم از صد بار بخشیدن و صد بار پشیون شدن!:)
00:10 از گیتار شکسته طلب ساز مکن !👀🖤
00:38 شاید اون یکی دیگه رو دوست داره...
00:17 ... مشابه ها
00:10 . .
00:15 میکشه ادمو عشق ی طرفه 😞🥲😞🥲
00:25 درونم مث یخه اما احساس میکنم دارم میسوزم
00:10 غم برای من هستش چون اگه نبود منم نبودم
00:22 استوری نوشته غمگین پسرانه . . .
00:56 فکر کن تو بردی :)🖤..............
00:08 تمام عمر برای زندگی کردن جنگیدیم!
00:15 اون فقط یه عکسه چرا گریه میکنی؟!
00:15 :::))))))))))))))))))))))))))))))
00:06 مارابهسختجانیخوداینگماننبود..:)
00:26 وقتی میگه بعد من چی به سرت اومد؟!
00:17 الان درکش میکنم زندگی خسته کنندس
00:09 استوری نوشته غمگین رپ تنهایی. .
00:14 خسته شدم، در واقع از قوی بودن خسته شدم(:💔
00:14 :)))))))))))))))))))))))))🖤🖤
00:12 کسایی ک در نبودشان دفاع کردیم :)
00:08 روزا خاطره شدن ................
00:19 *چـرا مـا دخـتـرا گـاهــی....
00:11
00:10 ولی من خودمو تو این لباس کنارت تصور کرده بودم!(:🖤
00:10 .............................
00:14 :))))))
00:25 🤪😏🤙
00:34 پسرِ مردمو برای خدم یار فرض کردم...!🖤