00:12 گاهی به مرده ها حسودی میکنم...⏱️⚰️️
00:12 گاهی به مرده ها حسودی میکنم...⏱️⚰️️
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
00:08 وقتی از درون مردی ولی هنوز داری سعی میکنی ادامه بدی:
00:24 آرومش کن نه داغونش....🤍❤️🩹✨️ مشابه ها
00:10 این لرزیدن دستام چه کوفتیه دیگه،هی غلط تایپی دارم
00:10 تودستموگرفتیخدایا..`)
01:19 محکوم به ادامه دادن....:))
00:11 بمیرمباورمیکنینبودنتباهامچیکارمیکنه؟💔
00:11 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:09 😀😀 (
00:20 کی آرزو کرد امشب دلم بگیر 😞😔
00:07 Pov
00:25
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:31 ...............:).............
00:09 حقیقت تلخ🌑ツ
00:16 چرا هنوز زنده ام ؟
00:15 خیلی شبا نیست حال من خوب؛
00:07
00:08 ناراحت شدی؟💔🙂....
00:08 زندگی واقعی دختری که تو ی مدرسه به هر چیزی میخنده>>>>
00:18 🚬🚬🙃.......................
00:21 ب ی حال خوب نیاز داریم مایی ک غمارو میشماریم🎭
00:07 هه!-........................🚶♀️
00:07 زندگیمون پر شده از خستگی...:))
00:08 خسته شدم از نقش بازی کردن:)
00:11 سختهدرکدختریکهدرداشوفقدخودشمیدونهوقلبش؛
00:09