00:11
00:11
00:31 یه لیوان هم اگه سردو گرم بشه میشکنه....
00:07 اینو یادت باشهـ... .!
00:26 آدما از دور قشنگن اونا خیلی بی لیاقتو فراموش کارن... مشابه ها
00:15 فقط سکوت"!🙂
00:10 زیبا گفت........................
00:12 خودمونبهخودموندیکتهگفتیم
00:49 آدمی که آرزو نداشته باشه صبح نمیتونه از خواب بیدار شه
00:12 اگه یروز اعتمادت بشکنم چی؟
00:13 یه افسانه عربی هست که میگه:
00:15 کسی رو قضاوت نکنیم..
00:08 خلاصه بگم با یه نفر باش روزی صد بار قهرو اشتی کن
00:51 غصه خوردن بر نداشته ها از دست دادن داشته هاست :)
00:22 وقتی نتت تموم شده میخوای بری پیش خانواده ات😂
00:10 خونهشخصاولمملکت :))
00:05
00:07 آدما وقتی یبار اون چیزی که دوست دارن بهش نرسن..🖤
00:39 لطفا قابل توجه باشه برای خانواده هااا:)
00:20 خوب بودن مث فقیر بودنع هیچ کس آدم حسابت نمیکنه
00:07 تا ظاهر قشنگ...
00:27 عاشق کسی باشید که ارزش گریه کردن داشته باشه. . .
00:07 قَبل اَز اینکِه کَسیوُ بِفروشّی بِه خُوبیآش هَمِ فِکًر کُن!-
00:09 زندگی یه فیلمه تو برای خودت زندگی کن
00:17 صحبت غرور من نیست:
00:44 خیانت از دور هم ترسناک چه برسه ..
00:12 وقتی با کسی که میفهمتت صحبت میکنی:)
00:17 و در اخر کسی کنارت می ماند که دوست داره نه کسی که..
00:32 وقتی گریه هات بیشتر از خندهات شد..:))