00:03
00:03
00:12 تورو میذاریم جاش🗿😂🤝........
00:06 _بدترین احساسی که داشتی چی بوده؟ من: (:
00:03 اگه.............. عجیبه هآ....... مشابه ها
00:08 میخوام همون . . . . .. . . . . . .
00:08 جوری ک حق بود ویدیوششششش😂😂..
00:11 نشون میده که من ادم خوبیم 😂😌
00:06 🎂💗✧happy birthday to me✧
00:08 پس با من از تغییر حرف نزنین!؛~~
00:05 یادت نره دهنت سرویس شد تا...👀🚶♀️
00:05
00:14 😔💆🏻♀️💞
00:03 مود
00:03 قبول دارین ع سال 98 دیه زندگی نکردیم؟!
00:09 حقـ.........................💔
00:04 آره، ما گیر کردیم تو نسلی که...
01:33 کلیپ خفن
00:06 معنی جمله اول بیو رو فاش میکنم `من هیچی نیستم`
00:04 حققق
00:06 تا حالا شده فکر کنید که اضافی اید؟ :)
00:03 وقتی همه رو به خاطر اون رد میکنی)))
00:05 حرفایی که شبا بهتون میزنن رو جدی بگیرین چون..
00:08 دوران خوبی بود.................
00:23 .................................
00:18 اینارو یادت باشه…👌✨. .
00:07 صرت بگ بالا نلینم نراحت باشی 🥹🥲
00:07 - جوری که عمرم داره میگذره : 🙂🤌🏻 . ៸៸
00:08 به خدا ک حققققققههههه😂😂😂😂😂