00:14 حق بود یا نه؟!؛:،................
00:14 حق بود یا نه؟!؛:،................
00:08 بزرگترین سوالم ازش:ولی اخه چرا؟
00:11 چرا همیشه تنهایی و هیچ نقشی پیش دوستات نداری...دلیلش:)(
00:06 من دقیقا اونجام🕶🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿 مشابه ها
00:08 راه رفتن گرگعلی فقط😂
00:27 -متاسفانهمندیگحوصلهیخودممندارم:)
00:08 معماری نخوندم.ولی...!
00:39 کاکو کارتو بکن عزیزم عه 😂😂○o。.
00:06 ........کاملا حق💯😊
00:07 نباید که یادت بره کی کنارت بوده در تنهایی
00:19 دلم تنگ تو با [اون]. .
00:06 رابطه منو برادرم بدون هیچ گونه دلیلی:)
00:13 عیبابا عیبابا😔🎀
00:15 از جهت حق بودن»»»»»»»:)))).....
00:27 واکنش من به رابطه های امروزی خدایا منو خربزه کن😂🥲
00:07 وقتی با پدرا میری بیرون 🤣🤣🤣🤣
00:22 وضعیت اعصابم :////////////////
00:14 😮💨
00:16 🙃کی گفته مذهبیا خشکن ؟؟؟.....
00:13 هرگز دوتا آدم رو فراموش نکن......
00:12 شب امتحان ریاضی ..... 😂😂😂😂😆🤣
00:05 منو اون رفیقم😔😂
00:05 .................................
00:09 حق ..............................
00:11 قشنگی به ادما به وفاس!. . .
00:05 فکت...........................
00:14 فرق بین بچع های عادی و غیر عادی😂🥂
00:05 باهام خوب بود تا این که یکی بهتر پیدا کرد