00:08 هیچوقت نمیتونین بفهمین! .......
00:08 هیچوقت نمیتونین بفهمین! .......
00:15 بعضے وقت ها دلتنگ خاطره ها میشی نه آدما🤙🏿😐✌️🏻
00:18 بخشیدن آدما راحتە ولی...
00:09 اخهه چرااا اینقدددد حقهههههه؟؟؟ مشابه ها
00:35 ....................لبخند 🙂☹️
01:15 وقتی میگم اورثیک دارم، منظورم یه همچین چیزیه:
00:08 `همه حرفن و رفتنی. .🖤🕊️`
00:08 چند بار برات پیش اومده؟!
00:12 🤣 🤣 🤣 .
00:46 به عنوان بچه ی اول خانواده و دختر ارشد تایید میکنم😅💔
00:09 چققددددددد حققققققققق؟؟؟؟؟ 🫠🫠🤔🤔
00:08 نمیدونم چه بلایی سر پولام میاد...😔😂🗿💔🤌🏻
00:05 فففقکککتتت تللللللخ:(🥲🖤👤🩶😔
00:16 اگر نیازه که تنها باشم.. حتما انجامش میدم!
00:11 حق؟
00:18 واقعا اگه بگم همشون منم کسی باور میکنه 🥲
00:12 قلبتو به ادم درستش بدع تو ارزشت بیشترع
00:22 بعدا زندگی میگذره و تو دیگه فرصتی نداری!
00:14 برا ما هرکی 5 میشد حکم خدا داشت برا ما😂😂
00:24 غمگین موزیک ویدیو .
00:15 دلتنگ روزهایی که از ته دل میخندیدیم
00:06 شت شت شت رفیقم نیست...........
00:07 *داداشم هروز صب : .
00:12 شبی رها خواهم. . . .
00:14 خیلی هم حال میدهه😐
00:09 یادتبوداصنیادتبودیادتاومدهااا؟
00:13 #قلب_شکسته#ناراحت#تنهایـ#غمگینـ#
00:15 از ایــــــــــن دیـــــــار خســته ام