00:22 بعضی ادما مثل پوان :). . 🗿🤌
00:22 بعضی ادما مثل پوان :). . 🗿🤌
00:08 خدایی چند روز پیش دوستام همینو بهم گفتن منم در جواب اینو گفتم😂
00:08 شما از خوبیاتون بگین ما شرمنده شیم😏😅
00:06 سعی میکنم ... مشابه ها
00:11 بخدا م من همینطوریم:))))))))))
00:05 حداقل واسه همه یبار اتفاق افتاده
00:07 فقط حس کردم که دیگه اهمیت نمیدی..!
00:14 برا ما هرکی 5 میشد حکم خدا داشت برا ما😂😂
00:12 فاقد کپشن 🤌
00:13 وااااییی مردم از خنده حق. 🤣🤣🤣🤣🤣
00:07 این خوده خوده منم 😂🤝🏻فقط کسی درک نمیکنه🤌🏻
00:07 حقققققققققق باششششهههههههههههه
00:12 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:20 حققق پرومکس که میگن همینه بخدا😂
00:09 اموزش و پرورش درحال انتخاب..: 😂
00:11 حسبدیهلامصب🤣😂
00:16 ..............................
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:13 اگه زمین جای درستی بود خدا بالا رو...
00:19 تش میره از اونی ک زخمشو پانسمان کرده تشکر میکنه
00:25 حق ب توان هزارررررر😂😂🤣🤣🤝🏻
00:07 من اوستا هستم در حال حاضر😂💔. . .
00:09 کونه لقش بملاپ++++......😹🤙💯
00:10 ............
00:19 مگه نه؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂.....
00:19 این دقیقا یکی از بچه ها اکیپمونه😮💨
00:07 وای این چقدر منم یعنی واقعا همینطوره😂😂
00:10 +زندگی بدون دوس پسر چجوریه؟-عالیههه