00:09 زِنده بآد تَمآم اِشتبآهآت خوبِ مَن:)
00:09 زِنده بآد تَمآم اِشتبآهآت خوبِ مَن:)
00:08 تفاوت آدما ...... واقعات :) 😂🤚
00:12 شاید یه نفر نیاد یه فیلم هشت ساعتی رو ببینه اما.
00:22 از لحاض روحی نیاز دارم به همچین اکیپ مشابه ها
00:15 انقد حق مگه داریم آخه ؟ :)
00:14 شما ها هم اینجوری هستید یا فقط من اینجوریم ؟
00:13 چاره ایث جز ادامه دادن ندارم ..
00:16 زندگی منو خیلی ساکت کرده......
00:10 اوه بیب اره من خیلی شادم.....!
00:09 گول هر کسی رو نخورید عزیزای من
00:07 😭😂
00:05 وضعیت بیشتر ماه✨️🙂
00:37 ⛓🖤💔🙃➿.......................
00:04 ................................
00:15 :)))))
00:07 هیچــــــ وقـــــتـــــــــــ🔪😑
00:24 بعضی وقتا تو شلوغی تنهاییت رو بیشتر حس میکنی.
00:07 قبـول دارین؟من که خودم اینجوریم:)
00:20 یه آدم مضخرف که همه ازش دورن:)
00:05 اگه حق فالو کن اگر نبود بازم لایک کن(:
00:09 وقتی یک لحظه گوشی رو تو دستم حس نمیکنم😔🫱🏽🫲🏻
00:10 چهاشتباهیوبازانجاممیدی؟؟:)
00:53 حقق میگییی..............!!!!!!
00:18 میچرخه،زمین گردع مربع نی...!🙃
00:13 کیوت خرگوش بامزه و خوشگل و باهال
00:05 دختر بودن یعنی دفن کردن ارزوهات:((
00:13 اگه زمین جای درستی بود خدا بالا رو...
00:22 از منم اصلن انتظار نداشته باشید🗿🫶🏻