00:07 چون صبرم زیاد بود.............
00:07 چون صبرم زیاد بود.............
00:13 حقبهتوانبینهایت❤️🔥
00:12 ..............................
00:06 .............................. مشابه ها
00:19 ...............................
00:07 ادما دیگ همو دوس ندارن.... 🥲!
00:28 وَلیهَمینکِفَهمیدیمکُجایزِندگیِبَقیههَستیمبَرامونبَسه...
00:10 ☆♡. .☆★♥︎
00:07 بحث کردن با بعضیا ... همینقدر بی فایده وبی ثمره ......!!
00:07 ی خطای دیده اَبله...😅😅😅😅😅😅
00:38 گند میزنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:15 اینم علاقه ای از من راجب شیر کاکائو
00:17 اگه ارزششو داری ثابت کن و دیگ حرف اضافی نزن
00:09 برنده شدن توی نترسیدنه ، نه تو اول شدن :)
00:09 این زندگی حق ما نبود واقعا:)))
00:06 شما هم اینجوری هستین یا فقط من اینجوریم ؟ 😑
00:15 خونه ای که بابام ساعت سه نصف شب خریده🤣🤣😳🌈🌈
00:11 خیلی حقه من از دوست صمیمیم متنفرم ولی دوسش دارم🙂💔
00:06 کیا مثل منن؟ 😂😂
00:07 کیا مثل من اینطورینننننن!...😅😂🌊
00:08 حق اخه چراااااا😔.............
00:17 خیلی وقته دیگه به قلبم باج نمیدم ....
00:12 حق تا صب🤣..
00:11 پس قوی بمون جا نزن ، باشه؟🙂🖤
00:18 هرگز سه نفر و فراموش نکن🙂🖤:)
00:11 نگاه کن پشیمون نمیشی ...😁😁😂
00:17 بهترین نصیحت دنیا.............
00:12 سخت ترین موقعیت بهترین ها را مشخص میکند