00:24 یا کاشف الکرب عن وجه الحسين یا عباس:))
00:24 یا کاشف الکرب عن وجه الحسين یا عباس:))
00:33 مجموعه ادیت... ایران......؟.....
00:22 حسین تو قلبم داره ریشه حسین که تکراری نمیشه♥️
00:28 ((دلم هوایت کرده نمی طلبی.؟! آقا جان؟!)) مشابه ها
01:02 امام رضا خیلی دوست دارم..
01:24 به امام رضا میگم حرفامو 😭😭😭
00:26 دنیای من،آقای من،اللهم اجعل محیای،محیای من
00:19 تنهایی چرا😭😭😭...............
00:57 خیلی دلتنگتم آقا جان ..........
00:15 آرامش بخش ترین صوت جهان):.....
00:13 دلتنگم عجیب!حسین!حسین!حسین!!!!
01:30 جـــانـم حـسـین جـــانـم 🖤....
00:36 محشره رقیه بهترین اسم دختره رقیه :)
00:14 مردم علاج در کربلاست (:🖤.......
00:21 عاشقانهای برای ظهور موعود....
00:39 گم شده ای دارم که فقط در خواب باید دید
00:14 یک سال را بخاطر یک ماه زنده ایم، دنیای ما بدون محرم نمیشود🏴
00:07 مرسی حسین......خلیل زاده زنده ای یا ن؟
00:19 هر وقت دلتنگ شدی بفرست براش 🖤🖇
00:20 قشنگ معلومه از ته دلش میخونه...
00:27 من اگر یک روز پیانو بگیرم... 💔❤️🔥
00:31 نوووور گنبدت منو ماااات کرد😪🖤🖤🖤
00:19 ضربان، ضربان،ضربان یا ابا عبدالله 🖤
00:08 ای التیام همه ی درد ها..... .
00:20 رفاقت با شماها دو سر سوخته ....
00:57 محشره رقیه بهترین اسم دختره رقیه ...:)
00:14 اسمت را دوست دارم..
00:10 تعریفم از عشق همان بود که گفتم در بند کسی باش که در بند حسین است