00:23 فقط باید منو دوشت داشته باشیA.F
00:23 فقط باید منو دوشت داشته باشیA.F
00:30 فلیکس/استری کیدز/کیپاپ/استی/. :/
00:22 مگه چقد روت حساسه؟؟؟؟؟؟؟!!!👀🫴
00:22 ° ° مشابه ها
00:06 با آنکه دلش بسته به دل های دگر بود دیوانه دلم باز گرفتار دلش بود
00:07 من به روایت تصویر :)
00:18 والا من از این سوسول ها نمیخوام
00:06 من ماشین ندارم ولی درکش میکنم🥺💔
00:07 متاسفانه متاسفانه متاسفانه متاسفانه
00:07 یـه حـس بـی حسـی نسبـت بـه هـر حسـی/:
00:12 . .
00:11 وقتی میگن چقدر روش حساسی؟! 😂💪🏻
00:15 وقتی کات کردین و هنوز روش حساسی:)👀🥺
00:09 حساس!؟ نه بابا من.............. 💫
00:06 دیگه نتونست این حجم از کیوتیو تحمل کنه 😂
00:27 دارم میمیرم آنقدر خندیدم😂😂😂
00:10 💔............................
00:09 شمام جلو آینه همین کارو میکنید؟😂🤍
00:15 وقتی حتی بعد کات هم فراموشش نکردی و روش حساسی:)!
00:15 ما فقط ی کوچولو حساسیم🤏😂😂
00:12 کاش نمیکرـבے🚶♀💤
00:12 🖤حسین جان ، چقدر نام تو زیباست🖤
00:11 ۍِ نِگـــآތ ڪُڻ اِۍ دُختَر..👾💜
00:06 تایپمتاابدددددداونادمیه
00:14 ..............................
00:05 بیعنوان؛
00:18 مگه چقدر رو رهبرت حساسی؟🗿🙏🏻
00:09 بیشتر فکر کن من دوست دارم برگردد💔💔