00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:34 من با این حسرت نمیتونم زندگی کنم...💔
00:10 درد آدمهارو عوض میکنه ••͜💔 .
00:29 هست را اگر قدر ندانی میشود بود!. مشابه ها
00:14 بفهمیم ، بدانیم ، درک کنیم تهش همینهه
00:28 فالو = فالو هم اینجا هم روبیکا
00:07 من که چیزی یادم نمیره⚰️🥀...
00:11 زندگیم وقتی که....
00:15
00:23 𝒑𝒂𝒓𝒔
00:15 ::::::::::::::::::::::::::::::::)
00:14 ...
00:06 ...
00:18 منو حیفم کردی 💤
00:29 فراموش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:20 𝘼(:💤
00:14 چیشد💤
00:06 جوریکه تمومش کرد`
00:18 نمیدانم چه کنم با این حال بی قرار🖤
01:06 💔💔؛ .
00:13 یه روز قبل از اینکه همه چی تموم شه...)
00:14 بعضیوقتا..
00:13 #🥲🖤🥀دِیَگٍَّهِ تَمٌوَمًَُهْ
00:29 ...............................
00:13 وای چ صدایی داره این 😐😊😊🥰🥰
00:06 هیچوقت حرفایی که بهم زدی و یادم نمیره ....
00:11 گند زدی اقا پسر) :🖤💔🖤 ......
00:25 مگهچقدرعاشقشبودی؟؟