00:29 کشتمش تو قلبمو چالتو کندم ....:(
00:29 کشتمش تو قلبمو چالتو کندم ....:(
00:10 به مو رسید پاره شد ...........
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:05 مشابه ها
00:21 شایع.....🙂🎀🥀💔🧸وقتی میگن چرا همش تو خودتی؟
00:20 بیا واسط تنگ شده قلبم.......... 💔
00:09 POV:تو دیگه اون آدم قبلی نیستی!!
00:14 دیـد عـاشـقـ چـشـاشـ شدمـ رفـ💔😮💨
00:14 حق پوتک 亗ƦƘ亗.....................
00:25 هعب)))))))))))))))))))))))))))
00:45 ته دوری ته نابینم وره من بهوینه:).
00:13
00:13 خیلی سخته...................🥀💔
00:28 ساده نیس................💔🩹🙁
00:10 نمیخواستم جاشم ب زور تو قلبت💔🚬
00:16 هعی .......🚶...................
00:24 فقط فاصله میگیرم ازت....! 🥹🤌🏻👀🚶♀️🚶♀️
00:16 دلم تنگ شده واسه حرف زدنامون.....
00:13 دوسش دارم اقای قاضی ........!!
00:17 تا وقتی بد نشی نمی فهمند چقد خوب بودی🖤
00:09 این شبا برام سخت میگذره.
00:12 اجازه بده مورد آخر تورو شجاع کنه
00:32 از دست تقدیرم فراری شدم...🥀
00:15 بزرگ شدیم و ؛شادی هایمان در کودکی جا ماند...🤍💔
00:07 گفتم که نبودنت چیزی از دوست داشتنم کم نمیکنه
00:16 تَمومٖکٰاراشٖمَزهٖیِحَرفاٰشٓبٰاهَمهفَرقٖداٰشت!-:)🌚💔
00:15 من خـیلی دوسـش دارم.. اسمش رو قلب منع🖤🥲
00:07 شایدبانبودتکناراومدهباشم..