00:06 اکس دیت زهرا و میلاد...........
00:06 اکس دیت زهرا و میلاد...........
00:09 غم گف خیلی نامردی گفتم چرا؟!گف تباهی کردم //ولی هنوز داری میخندی:)
00:11 رفتی و من و ولم کردی...:)«ویدیو غمگین»
00:46 زبونمتلخهحرفامشیرین!میخندیدمولیاشکاممیریخت🥱🚶♀️ مشابه ها
00:30 آدم بدی بودم؟💔
00:15 من حالم خوب نی:)...
00:14 نمیخامباورکنم🍷..
00:14 بودنت انتظار زیادی نبود از این زندگی!
00:14 و در آخر قول ها فقط 𝖍𝖆𝖗𝖋𝖆𝖓:)
00:13 ....،....،....،🚬💔
00:07 ساده نیست اماده نیست..........! 🥀
01:15 خــواســتم بخــاطرش گــریه کنم دیدم ریمــلم گــرون بــود💯🚷🗿
00:15 فراموش کردنی وجود نداره.......
00:09 فراموششکن-:)💔💫
00:14 وَلیٖفَردٰاشٖبٰازَمبَرمیٖگَشتٖ!-:)🌚🚶🏻
00:29 کاشوَقتیداشتمیرَفتبَغَلِشمیکَردَم:)💔
00:12 خیلی دوست داشتم خودت بمونی ولی خاطره هات موند🥲🖤💔
00:24 _
00:10 تاجی نداشتم.... 🙂
00:11 اینو خیلی خیلی قشنگ گفت من دوسش داشتم
00:13 🖤..
00:09 گیر کردم بین قلبی که تا خرخره عاشقته
00:06 وقتی بهم میگن نمیتونی آدما رو انقدر راحت از زندگیت حذف کنی
00:10 همیشه پیشت میمونم ...قول:)🔥🤍
00:17 میخوام فراموشت کنم اگه بذاره پاییز...:)!
00:08 در من دیوانه ای مانده ک :). .
00:22 |تویایندُنیایسِرد>|`. ؛
00:07 میترسیدم ازش دور بشم :)🙂🖤🖤💔