00:15 این من بدونم که دیونه تر شد!:)🙂🦋
00:15 این من بدونم که دیونه تر شد!:)🙂🦋
00:15 چپ و راست رنجست و اندوه و درد!🥀🍃
00:32 اما نغمه حقش نبود انقد اذیت بشه💔
00:13 دلم تنگ است برای کسی ک دلتنگم نیست..... مشابه ها
00:13 هممون به یه همچین جیغی نیاز داریم..!💔
00:09 بِدُونٖ عُنوآنٖ🙇🏿💤
00:07 رهایت نمیکنم مگر آنکه از قصد مرا گم کنی 🦋🦋
00:13 از اونی که بهش میگفتی داداشی چ خبر؟:)
00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:16 اون انلاینه منم انلاینم اون با یارش من با پروفایلش
00:11 اینکه عوض شدی ترس منه:) ♡......
00:10 قلبمون برای هم می تپید اما شد..
00:05 نمیتونی ................❤️🩹😢
00:13 کی می دونه شاید یکم یواشکی یکی دوسمون دارع🙂❤️🩹
00:48 رفتیو فقط ازت مونده یه مشت خاطره!
00:06 فکروخیال کسی که قبلا بوده ولس حالا نیست هیچ وقت آدمو ول نمیکنه
00:20 من خدم فراموش کردم ولی ترو نه 😄👋🚶♀️
00:12 رفتی موندم الان تک و تنها..(':
00:08 هنوز دلم ب تو خوشه ولی تنهام گذاشتی
00:17 وقتی خیلی رفیقتو دوست داری ولی دیگه کنارت نیست:) 💔
00:14 گفتم تا کجا باهامی گفتی)
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی
00:14 رَقصیدیم تو این جَهان تنگ بنا شده ؛
00:41 بهش میگم دوست دارم🖤(:
00:05 حاجی اگه آخرش میزارین میرین لطفاً تشریفتونو نیارین💔😒
00:20 ولیاینآهنگبدجورباروحروانمبازیمیکنه):🖤نبینیازدستدادی🥀
00:15 آرزو میکنم خوب باشه حالش........
00:12 یادت نره چجوری ولت کرد.......!