00:28 چرا شدیم دور از هم؟!!
00:28 چرا شدیم دور از هم؟!!
00:12
00:33 انگار که خیلی عجله داشته😅!
00:26 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو مشابه ها
00:12 نمیبینی دوست دارم کوری حتما💔🙃
00:06 میدونیمهمنیولیمهمه!-:)🕸🗿🕳
00:56 🥀Kandırdık kendimizi zaten olmazdı
00:17 بـیـا تــا نـمــردم........ 🖤
00:19 من نفرینت نمیکنم….🚶♂️🙂. .
00:12 دخترانه زیبا..................
00:20 شهرو گرفتن بعد تو ابرای تیره .
00:21 بدون تو الان واقعاً بهترم !!
00:13 ریمیکسش؛
00:23 جاتو خالی میزارم چپ سینم تا ابد`
00:13 هرکی رفت بقول معروف بِ دَرَک،خدارفتگان شمارو هم بیامرزه
00:23 هم بدم میاد ازت ، هم هنوز بت حس دارم...💔🙃
00:09 زندگی دیگه هیچی توش پایدار نیست حتی روحت برای جسمت💔
00:09 عمیق بود ....🙃✨💔............
00:13 ....اوی لوسی این دنیا پر از شکست عشیو....
00:09 خیالت راحت شد؟::::::::::::::::::
00:11 𝐓𝐚𝐡𝐞 𝐇𝐚𝐦𝐞𝐡 𝐁𝐨𝐝𝐧𝐚 𝐍𝐚𝐛𝐨𝐝𝐚𝐧𝐞𝐡...
00:28 این موزیک بی کلام رو موقع خواب گوش نده🚬💨
00:12 💔...... boodi valiii kam boodi
00:05 هعی فلانی کجایی🥲💔🥀🚶🏻.....
00:26 کمی زیبایی بشنویم..............
00:08 هه هه
00:45 ..........
00:08 سَکتهههههه .😩💘