00:17 از دی بارکم واری تولی:). .
00:17 از دی بارکم واری تولی:). .
00:19 یخزدم؛عشقابدی🥷🏻💤
00:26 تَهِقصههمهمیرن
00:10 صدای گروه وانتونز الگوی از صدای بهشت است. مشابه ها
00:21 چه زیاد شده فاصلمون ..........
00:30 بازم دلتنگی خِر مارو گرفت.....!🖤👋
00:36 🖤
00:14 زودتر اع همه رفت اونکع میزد دم از معرفت:)
00:11
00:15 فراموشش کن:)💔...................
00:13 دوس داشتنت همون دردیه که شبا نمیزاره بخوابم 🥲🥲🥲💔
00:14 از سرم نمیره عشق تو ، دلبر من 🥺💗
00:07 نه با زندگی عشق کردیم ،نه با عشقمون زندگی 💔🥲
00:12 Piano Time I hope you like the clips
00:14 اما...،نفسم میگیرد ،در هوایی که نفس های تو نیست ...
00:21 غمگین دپ جدایی خودکشی افسردگی مرگ
00:07 سنگینترینباردنیاستخیالکسیکهدیگرنیست..💔🤧
00:14 خاطرات میمونه ولی آدمی که کنارت بوده نه....
00:14 ای یار بی وفا
00:11 انقده دور شدی و مغرور شدی که دیگه کور شدی:)
00:34 دلتنگی برای فرد مورد نظر.........
00:06 ༒ ᵳ ᥆ u Ꮶ ᥨ Ꭵ ᵳ ᥱ ༒ :
00:06 بدتریناحساستویدنیا:
00:38 معین زد :🖤🍂
00:08 :))
00:08 تکسامو دیدیُ چیزی نمیگی...:))🚬
00:20 منم رفتم از همه کندم...💔🚶♀️
00:16 تو منو دور از این عالم کن:). .