00:18 حالم از همتون بهم میخوره...🖤
00:18 حالم از همتون بهم میخوره...🖤
00:26 قدم قدم پا به پات همه شهرو قدم زدم
00:19 `منی که این اتفاق برام افتاده تو باشگاه چی بگم`؟:)
00:12 درخت آرزوی های ما. . . . مشابه ها
00:13 از جاهای شلوغ بدم میاد شما چی؟💔💔
00:13 من احساساتم را کشتم،منو تیکه تیکه هم کنی دیگه مهم نیست
00:14 هر چقدرم دورت شلوغ باشه یروزی همه میرن خودت میتونی خودت 🙂
00:14 «درکمیکردهتوروجزمن»
00:11 به خودت امید بده،انسان با امید زنده اس:)
00:07 ولی ای کاش از اول نمیدیدیم اون آدما رو ...
00:13 غریبه دلتنگ................. 💔🥀
00:06 قول میدم یه روزی با یه کوله از پیشتون برم :
00:05 میرم امتحان بدم حداقل یکی اونجا مراقبمه
00:06 فقط آدمای زیادی رو میشناسم همین..:)
00:08 همینی که هست میخوای دوست شو میخوای نشو🙂🙃
00:09 ،،،،دلم واسه خودم تنگ شده ،،،،
00:07 بهتره به خودت بیای من دیگه اون ادم سابق نیستم
00:18 فراموش کردنی وجود نداره فقط تهش حرفشو نمی زنی.
00:29 باهم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه:))🍷
00:07 من تنهای بدون تو ((((((((((((:
00:03 از تنهایی بمیر ولی............
00:10 مااز انان که دُنگشان حساب.....
00:10 خوشا آنان که یاری با وفا دارند...💔
00:16 به ارزوت رسیدی! خوشحالی؟!.......
00:18 تیکهای از تئاتر ببینیم:)>
00:23 میدونم این ادم بد اخلاقه ...
00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:11 غمگین تر ازمن در دنیا نیست .......