00:21 .....Im so lony a Broken Angel
00:21 .....Im so lony a Broken Angel
00:10 ما از بد اخلاقی تنها نشدم؟:( .
00:21 دیگه حوصله ادما رو نداریم واقعا
00:08 رنجیدن ولی خندیدم کسی نفهمید که چقدر درد دیدم!😅💔 مشابه ها
00:23 یه چیزایی هست که نمیشه..........
00:22 اون حتما بهتر از منه:))))))))))
00:26 هزاران خطبه ام بخوانند حرام اسم معشوقه کسی را به دیگری دادن
00:13 🖤:)))))))))))))))))))))))))))
00:07 یکیم نیست که بگه
00:08 و شب هیچی نیست جز..می ور خاطرات:)
00:09 زات خیلی هاتون خرابه ولی خودتون رو زدین به اون راه
00:10 🔗🦋🍓🧸🔗🦋....................
00:22 ..............................
00:10 لعنت به ذاتت. #####(()؟!&)((((
00:13 اگه باهات هیچوقت نمیخندن!
00:15 تا ابد هستم! دروغ قشنگیه......
00:13 هرگز هرگز به من اهمیت نده،چون حس میکنم داری مسخره ام میکنی
00:09 مثلا بمیرم مگ مهمه... ( :
00:26 ...🖤....!!!؟؟ .
00:08 حیف وقتی که برای این زندگی هدر رفت:)🖤
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:05 هوم:))
00:10 𓆩♥️𓆪 سیوینگ لاو ┈━•━•━•━•━•━•━•━•━•━•
00:16 چه تنهام:)ببین چه تنهام:)غروب...
00:09 بزرگ شدن رویای خوبی نبود...❤️🩹
00:26 زندگیصبرنمیکنهببینهتوازچیمتنفری..
00:11 برما گذشت آنچه نباید می گذشت...
00:10 ما زاده دردیم آرامش افسانست ..!