00:15 بغلم کن که تو نیستی نا امیدم ...
00:15 بغلم کن که تو نیستی نا امیدم ...
01:00 بدون اون و تنها بودن (: 🖤🥀😔
00:12 بدون هیچ سر انجامی بی تو خوشیم:(👌🏼❤️
00:28 تنهاترینشبزندگیمباشه؛ مشابه ها
00:08 نه خوشحالم نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده 🙂🖤
00:15 ..
00:21
00:40 اﺷﻛﺵ #ﺭﻳﺧﺕ دختری ﻛﻩ ﻏﺭﻭﺭﺷ #ﺍﻭﺍﺯﻩ ﺷﻫﺭ ﺑﻭﺩ
00:15 You will finally die in my hands..
00:16 لعنتیی تو چرااا دلت انقد سنگه:)💔🩹
00:21 دل نبند که تش تلخیه میشی مثل.......
00:11 ههه ما بلد نبودیم😄💔😞👩🏼🦯
00:13 کسیو نداشتیم ک عزیز تر از جونمون باشه و اونم ک رفت👐🏽💔
00:13 کی می دونه شاید یکم یواشکی یکی دوسمون دارع🙂❤️🩹
00:15 چپ و راست رنجست و اندوه و درد!🥀🍃
00:10 شادی زندگیم اینه که کسی نمیدونه دونه در چه حد غمگینم🫠🌵
00:23 کاش بَعضیـا هَـم مِـثـلِ مَـن بــودَن🫠🤌
00:08 ای کاش برگردیم به همون شیرین عقلی خودمون
00:16 If I became lonely, it was my own fault
00:12 تنها کسی هستی که ورژن ضعیفمو دیده:)💔
00:11 ب همین سادگی ...🥲🤌💔
00:15 هیچ وقت صبح نشد👣 🌑
00:11 ایموویی جدید) بعضی وقتا هم تنهایی قشنگه ...👀❤️🩹
00:19 واوبرایهمیشه:)!...
00:08 از قلبت که بگذری با مغزت زندگی خوبی رو تجربه میکنی💯😉
00:39 نگم برات از شبام با چه دردی میخوابم..🕊️🖤
00:10 کاش دوروغات حقیقت داشت 🥲
00:10 . وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے... ️