00:16 زدن زدن زدن.......
00:16 زدن زدن زدن.......
00:15 چرا با من بدی🚶🏼♀️💔🥲
00:14 سَلامـتی خودتْ و خوده بَـدم..!
00:18 #سلامتی اونایی که ) مشابه ها
00:16 غم گرفته دوباره صدامو ❤️🩹😫.
00:05 قلب ما بخاطر کسای شکست........!
00:15 ............................... 🚶🏻♀️
00:06 چیز خاصی نیست فقط یاد گذشته میوفتیم
00:15 :)))) .
00:06 دیگ خیلی خستم...😄نمیتونم...🙂
01:00 ................................!
00:10 دردا آدمـا رو تغییر میدن....؛!
00:19 من که هر روز میمیرم اصن بمیرم هم الان🙂💔
00:13 `روال نی حالش🖤🙌🏻 ولی میخنده قوی:)!
00:22 -هیچکسبودنتوکنارمننخواست..:(
00:17 حسبی الله: خدا برایم کافیست:))
00:11 همه یکیو دارن که.............!
00:10 هعی زندگی تو چه کردی با ما..🙂...
00:06 منم مثل توعم=) خوشبختم که همدردیم❤️🩹🎧
00:13 من تحقیق کردم همیشه و همه جا تقصیر منه 😅💔🚶🏻♀️...
00:12 هه کاش یکی ا دوروغات واقعی بود🥲💔🖤👩🏼🦯
00:08 حرف?.......................
00:11 توهم برو تنهام بزار مث همه🥀💔😄👩🏼🦯
00:25 اهم واقعاً راص میگ هه تا بفهمن عاشقشونی ولت می کنن می رن🚶🏼♀️💔
00:19 واوبرایهمیشه:)!...
00:09 بــــدون متـــــن قشنگتـــــــــتره):
00:07 اااااااااااااااااااااااااااااااا
00:10 زخم عشق خورده را میل به عاشق شدن دوباره نیست!🖤✨