00:10
00:10
00:21 از وقتی که دلم رو شکستی و رفتی من...
00:33 همیشه رسم اینه🥺 🖤
00:08 فک کنم هممون تجربه کردیم...... مشابه ها
00:32 حله عا ولی وایببب صدای این بشررر🥲🦋
00:10 زندهباد نسل سوخته ای که........
00:13 ____یادم باش....:)!🥀🕊🎭❤️🩹
00:10 تنهایی افسردگی میگیریا!
00:24 بعضی وقتا تو شلوغی تنهاییت رو بیشتر حس میکنی.
00:08 ...
00:25 حتی جونمو میدادم واسه اونی که نبودی🥺md
00:13
00:31 داغیـ شدیـ تـو دلمـ منـ موندمـو موجـ غمـ:)
00:05
00:08 حسادت م اذیتت میکرد؟ _اوکی حالا بشین بیتفاوتیم رو ببین
00:23 اون اگ دلش تنگ شد... (؛
00:09 تا حالا شده فکر کنید............
00:14 خسته شدم.......................🖤🖤
00:20 آشـــــــــــنای من مــــــــن غریبم بی تو
00:11 تنها ترین لحظه انسان........!!
00:28 بدون تو شب سرده کجایی که به چشمون گریونم بنگری
00:13 نمیبخشمتت ولی فراموشت میکنمممممم
00:05 بدون کپشن.... :((((((((((((🙂💔
00:19 سپردمت به فراموشی ولی............
00:16 تو الان باید بودی پیش من😓🖤
00:04 بله حقیقت ترشه...>>>>>>>>>>>>>
00:14 مسئله همینه! زخما هیچ وقت خوب نمیشن!
00:10 بجز غم هیشکی حق نداره بهم بگه...