00:36 منصفانه نیس کسی مسئول خوشحالیت باشه=)
00:36 منصفانه نیس کسی مسئول خوشحالیت باشه=)
00:16 سلامتی اون ک رفت بزنیم...🍻🚶🏼♀️
00:05 کلیپ غمگین و دپ ...............
00:08 فریادی که صدا نداره درد داره!؛) مشابه ها
00:10 با من تعارف نکنید،منم تعارف نمیکنم میزنم لِهِتون میکنم🤗
00:11 من شوخی شوخی تموم شدم. 🖤
00:15 دیگه پژمرده شدم رسماً.................
00:08 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ...........
00:17 ولی من میخوام بجنگم واست:)🫀💍
00:11 خسته از شیطان هایی در لباس انسان...
00:23 کی میدانه دِلَم اشوبه به همه میگم حالم خوبه
00:13 ............. 💔 ..............
00:24 هیچ کسو توی تنهایت دعوت نه کن باید تو تنهای یه چیزارو متوجه بشی
00:33 اره ...
00:04 • هیچ کس نمیتونه درک کنه :)
00:13 همه بهم میگن باید قیدشو بزنی..:)
00:26 DORCCI YOUNG MORVARID BE KOJA RESIDI
00:42 پس چرا اینجوری شد؟ من رسیدم تو کجایی؟🚶♀💔
00:10 چه شبها رفت و آغوشم تُهى ماند .
00:20 چی بگم. ……. . .
00:14 سخت به این جمله معتقدم که بعضی از آدما میان که تنهاترت کنن🙂🖤
00:13 تو دنیا چیزی که میتونه بد تر از یک مرد تحقیر شده باشه...
00:21 هیقققققققققققققققققققققققققققق
00:07 ...............................!
00:16 ☆ _____`𝑪𝒐𝒎𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆`_____ ☆
00:24 :)))))))))))))))ᗰY ՏᗯᗴᗴT ՏOᖇᖇOᗯ
00:24 ای لعنت به همتون، ای کاش هیچوقت ندیده بودمتون❤️🔥💘
00:06 هیچ وقتتتتت نجنگیددددددددد:/•••