00:11 تو بگایی ترین حالت تنهاتر میشی...😅💔
00:11 تو بگایی ترین حالت تنهاتر میشی...😅💔
00:15 میدونی از این بد تر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:24 یه وقتا با همه اوکی جز خودت... ♡بقیشو شما بخونید.☆
00:15 . دیگه نمیخوام بهت فک کنم:( مشابه ها
00:18 .... .
00:12 سختهکعنتونهازامتحانتسربلندبیرونبیاد.؟!
00:35 خیلی زیباست...
00:22 هعی دل نشکنیم امروز روی زمینیم فردا زیر زمین💔
00:08 خواستم با این پست فعالیتمو شروع کنم:)
00:17 خودم که مقصدم بن بسته پ خراب نمیکنم مقصد تورم
00:16 آخه هرکی رسید دل ساده من رو شکست:)!...
00:16 قلبمو که گفتم ماله توعه دختر؛)
00:20 نمیدونم دلٍ ماخوش بود؛ )
00:12 ...............................
00:07 ویدیو دپ:))))
00:15 هق
00:24 چرا باید اینطوری میشد؟ چرا هیچی خوب پیش نمیره؟!
00:07 سکوت چ زیباست وقتی همه دروغ میگن
00:12 مَردا گریه نمیکنن🖤💤
00:10 تا صبح حق👌🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:23 الان مثل ما، نمیاد، دیگه رفتیم تو قصه ها 🙂💔
00:28 خدا جای حق نشسته:💔🍂
00:15 حتی یه رُز سفید هم یه سایه ی سیاه داره.
00:23 ...چشامو بستم تا نبینه..:)))))
00:12 برای ارامش خوبه این اهنگرو گوش بدی🙂♥️
00:15 چقدر سخته دلکندن از شماهایی ک علاقه ای بهمون ندارید...
00:10 هه هه😜🤌🏻😪 واقعا...
00:09 به همتون احترام میذارم. . .